Homunizam

homoseksualizacija društva – politička korektnost – totalitarizam – za roditelje: prevencija homoseksualnosti – svjedočanstva izlaska iz homoseksualnosti

Naknadna homoseksualizacija povijesti

Važna gay marketinška tehnika koju je promovirala knjiga “After the Ball”, (zapravo ozbiljan marketinški plan gay pokreta), i koja se mnogo puta koristila s odličnim uspjehom, je tvrditi da slavne povijesne ličnosti

“od Sokrata do Eleanor Roosevelt, Čajkovski do Bessie Smith, Aleksandar Veliki do Alexander Hamilton, i Leonardo da Vinci do Walt Whitmana” – su bili homoseksualni ili barem biseksualni.

Iako autori znaju da su ove tvrdnje u najmanju ruku nedokazane i često bez osnova (oni govore o njima kao osumnjičeni inverti (“suspected ‘inverts’”), to ih ne zaustavlja od zagovaranja ove taktike.

Nedavni primjer ovoga je bilo vrlo objavljivano, iako posve neutemeljeno nagađanje da je Abraham Lincoln bio homoseksualac.

Još nečuveniji je bio prijedlog otvorenog gaya episkopalnog biskupa New Hampshire-a, Gene Robinson, da je Isus Krist bio homoseksualac!

Ovako to sve objašnjavaju autori “After the Ball”, Kirk i Madsen:

Slavne povijesne osobe su posebno korisne za nas iz dva razloga:

Prvo, oni su već mrtvi da mrtviji ne mogu biti (“dead as a doornail”), pa nisu u poziciji da što poriču i tuže za klevetu.
Drugo, i još mnogo ozbiljnije, vrline i postignuća koja bi takve povijesne gay osobe imale ne može javnost osporiti, budući su ih već zacementirali srednjoškolski udžbenici povijesti.

Gayevi koristi Goebelsov moto:  “Ako kažete laž dovoljno veliku i održavate je ponavljanjem, ljudi će na kraju početi vjeovati u to kao da je istina”. Kako će čitatelj ići provjeravati je li Lincoln bio homoseksualac ili nije bio? Braniti se dok je mrtav ne može, tužiti za klevetu ne može…i što se tiče sheepla, sumnja je uspješno posijana.

Suprotna strana ove taktike “celebrity potvrde” je da se svi protivnici gay pokreta povežu s univerzalnim negativnim slikama. Gay aktivisti se podučeni da uspoređuju svoje protivnike s Hitlerom i nacistima, iako u knjizi W.L.Shirer-a “Uspon i pad Trećeg Reicha” (koja se smatra kao definitivno sveobuhvatna knjiga na 1200 stranica o nacističkoj Njemačkoj) se kaže da su mnogi od ranih nacista bili homoseksualci. (vidi i druge izvore: Hitler – homofrend godine 1921,1922…1945)

Ali, nije bitna istina, radi se o manipulaciji. Evo Kirk i Madsen-a sami priznaju:

“Nije za nas bitno što su oglasi lažni, jer mi ih koristimo u etički dobru svrhu, kako bi se suprotstavili negativnim stereotipima.

U određenom smislu, suvremeni stručnjaci za marketing koji je temeljen na psihologiji razumiju ljude bolje nego ljudi sami sebe. Oni koriste emocionalne teme da vežu za njihov “proizvod” (u ovom slučaju, homoseksualnost) za već postojeće pozitivne atribute u potrošačevom umu. A u kulturno-političkoj kampanji kao što je ovaa, oni su također uspješno povezali sve one koji se protive njihovom planu s uvriježenim negativnostima, kao što su nacisti. Neto učinak ovog kondicioniranja može s vremenom nadjačati prethodna uvjerenja – na temelju iskustva, vjeronauka, savjesti i zdravog razuma. Oni su preplavljeni i zamijenjeni kao rezultat uzastopnih valova reprogramiranja na temelju stvorenih emocija.

Više informacija o marketinškom uspjehu gay pokreta, od autora knjige “Marketing zla” i marketinškog stručnjaka u njegovom članku “Kako su ‘gay prava’ prodana Americi”: How ‘gay rights’ is being sold to America

Vaš komentar:

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

Follow Homunizam on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: