5 koraka strategije liberalnih medija kako bi javnost nešto prihvatila

Korak #1: Govorite o X glasno i često koliko je god moguće

“Princip u pozadini ovog savjeta je jednostavan, gotovo svaka stvar počinje izgledati normalna ako ju dovoljno eksponirate. Osoba može isprva biti osupnuta novinom, no sve dok X ne predstavlja pojedincu opasnost za fizičku i financijsku sigurnost, on se uskoro navikne na tu novinu i život ide dalje. Pojedinac i njegovi prijatelji postanu sve tolerantniji na X”

“Da se smanji osjetljivost u vezi X, treba što više ljudi govoriti o X na neutralan ili podržavajući način. Što više se govori o tome, to se javno mnijenje manje dijeli oko toga. Čak i debate između protivnika X i onih koji brane X služi svrsi sve dok su respektabilni zagovaratelji u prilici poentirati”

“Ne smije se pričati o posljedicama od X. U ranim fazama mase se ne smije šokirati pozadinom X. Loše stvari se trebaju umanjiti i apstraktna društvena pitanja o X treba razglabati što je više moguće.”

“Potrebno je X prikazivati u vizualnoj formi na TV jer je to najsnažniji medij u zapadnoj civilizaciji. Potresne priče o X služe za desenzibilizaciju”.

“Što se tiče konzervativnih dijelova crkve, moramo zamutiti moralne vode. To znači objavljivati podršku za X od strane umjerenijih crkava. Podizati pitanje biblijskih interpretacija i učenja, te ukazivati na mržnju i nekonzistentnost. Njih treba portretirati kao zastarjele, izvan suvremenog vremena i zadnjih znanstvenih nalaza.

Korak #2: Portretirati X kao žrtve, ne kao agresivne izazivače

X se moraju prikazati kao žrtve koje treba zaštiti, tako da javnost bude refleksom navedena da pretpostavi svoju ulogu kao zaštitnika. Ako bi se X prikazali kao jaki i ponosni, vidjeti će ih se kao prijetnju koja zahtijeva otpor i suprotstavljanje. Treba naći tanku liniju između toga da se javnost impresionira brojem X, a da se ne potpiri paranoja “Oni su svuda oko nas!”.

“Da bi se promovirali kao žrtve moraju se koristiti simboli koji će reducirati osjećaj prijetnje. Birati ono gdje propadnici X ne zastgrašuju, već koji mogu izazvati simpatije.”

“Mora se reći da su X žrtve sudbine, da većina nije imala mogućnost izbora i da ih se ne može kriviti. To se lako moglo desiti svakome.’”

“Pojedinac se mora moći identificirati s X kao žrtvom. Ne može se gospodinu ili gospođi Javnosti dati izgovor da kažu “X nisu kao mi”. Samo tako se poruka može ispravno prenijeti: “Ovi X su žrtve sudbine i to se lako moglo i meni dogoditi”. Treba igrati na simpatije.

Korak #3: Dati zaštitniku razlog

Predstavljanje X kao žrtve ohrabruje javnost da bude njihov zaštitnik i da lakše objasne svoju zaštitu. Malo ljudi će braniti sam X. Većina bi radije zakvačila  svoj probuđeni zaštitnički impuls na neke principijelne stvari pravde, na neku općenitu želju za konzistentnim i fer tretmanom u društvu. Kampanja ne treba biti direktna podrška načinu života X, već na temu antidiskriminacije. Prava slobodnog govora, vjerovanja, udruživanje, jednake zaštite pred zakonom…Tako će zaštitnici imati odgovore na moralne argumente svojih protivnika.

Korak #4: Neka X izgleda dobro

Da zadobiju simpatije X treba biti portretiran kao obični. Treba naglašavati pod kakvim su pritiskom X, kako ih se ocrnjuje, da X mogu biti stupovi društva. Treba ponosno naglašavati: “Jeste li znali da je Poznati Veliki bio X?”. Posebnu važnost imaju celebrity.

Korak #5: Neka protivnici loše izgledaju

Treba ponos protivnika X zamijeniti sa sramom i krivnjom. U medijima protivnike treba prikazivati i birati tako da se prosječna osoba želi distancirati od njih. Treba koristiti nacizam i Ku-klux-klan asocijacije. Da su to neznalice, histerični mrzitelji do tog stupnja da izgledaju komično i tragično”.

Te slike protivnika treba kombinirati sa slikama X kao žrtvama, ali pristojna izgleda. Kontrast govori sam za sebe i efekt je devastirajući.


Ovo je objavljena taktika homoseksualnog pokreta 1987. u knjizi “After the Ball: How America Will Conquer Its Fear and Hatred of Gays in the 90s”. Pokazala se uspješna. Ovdje je samo “homoseksualnost” zamijenjena s “X”, pa se može vidjeti lako primjenjiva na bilo čemu drugome.after-the-ball-how-america-will-conquer-its-fear-and-hatred

Izvor: http://www.cfnews.org/page10/page92/hom-tactics.html

Oglasi

Vaš komentar:

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

Blog pokreće Wordpress.com.

Gore ↑