Seks “nastavnik-učenik”: Koliko je homoseksualan?

Za englesko govorno područje, studija 1980-2006 pokazuje da je 902 nastavnika (90% muških i 10% ženskih) imalo seks s 3457 učenika. Od toga razvrstano prema “seksualnoj orijentaciji” počinitelja

homo hetero
općenita zastupljenost 3% 97%
Irska 63%% 37%%
Novi Zeland 62%% 38%%
Kanada 60%% 40%%
Škotska 54%% 46%%
Australija 48%% 52%
Engleska 47%% 53%
SAD 35%% 65%

Studije s manjim uzorcima:

homo hetero
Europa (kopno) 71% 29%
Afrika 26% 74%
Azija 13% 87%

Više je istospolnih seksualnih aktiovnosti na Zapadu. Od zapadnih nastavnika koji su imali seks s učenicima 43% je bilo u homoseksualnim odnosima. Od ukupno 3457 učenika 55% je dječaka.

1/4 nastavnika su muški. 5% muških nastavnika je homoseksualno i njih 5% je odgovorno za 46% slučajeva (vrlo disproporcionalno: 9 puta vjerojatniji). Može se zaključiti da su muški homoseksualci najvjerojatniji da će imati seks s učenicima.

Jedan mladić, sada HIV pozitivan kaže

“Ja nisam odabrao da budem gej – ja sam učinjen takvim”

tako što je zlostavljan od strane svog nastavnika u dobi 10-13 godina.

Kada statistički mala skupina (homoseksualaca) počini 50% neprimjerenog (međugeneracijskog) seksa, onda se može zaključiti da nešto nije u redu s tom skupinom, što god vam mediji pričali o toleranciji, diskriminaciji…  Nešto nije u redu s društvom koje štiti i promovira ovu malu skupinu, a ne svoje najmlađe.

Sve što se gura danas pod “zdravstvenim odgojima” na Zapadu služi upravo toj skupini. Sve izlike služe za mazanje očiju. Homoseksualni nastavnici predstavljaju povećani rizik.  Točka.

Na ne-Zapadu, gdje nije uveden ovaj “odgoj” uopće nije tako rasprostranjen seks nastavnik-učenik. Možda tome pridonose i na zapadu već zaboravljen kazne: U Kini (1998) i Vijetnamu (2002) takvi nastavnici su bili pogubljeni.

Ako je društvu stalo do svoje budućnosti kroz brigu za svoju djecu, onda se djecu treba zaštiti  prvenstveno od disproporcionalno najzastupljenije kategorije. A ne da se homoseksualno ponašanje počinje smatrati kao “dobro kao i svako drugo’. Pristup homoseksualaca djeci na Zapadu kroz školstvo je fatalan problem Zapada i znak (ili posljedica) propadanja ove civilizacije.

gay-public-schoolPostoji tvrdnja gay aktivista i liberalnih podupiratelja da ‘pravi homoseksualci” seksualno ne zlostavljaju učenike/djecu, već da to radi neka drukčija vrsta osoba – pedofili. Skandal u Australiji 1996 to opovrgava

“tvrdili su kako su oni homoseksualci s interesom za mladiće ali da nisu pedofili, unatoč dokazu da je svaki imao seks s dječacima jedva tinejdžeske dobi ili mlađi”

Priča da “pedofili – to su neki drugi, to nisu gayevi” je tako prozirna (vidi: Neporeciva povezanost pedofilije i homoseksualnosti ). Zanimljivo; kada mediji izvještavaju o pedofiliji u Katoličkoj crkvi, nikada neće reći da se radi o homoseksualnoj pedofiliji. Zato jer to loše utječe na imidž pokreta za “prava” homoseksualaca. Nekada je bilo jednostavno: govorilo se o sodomitima. Sada je namjerno sve razmrvljeno: razvodnjavaju se termini prema dobi žrtve – samo da asocijativno budu što dalje od homoseksualaca/gayeva.

Kao što je danas s transgender-manijom postalo medijski razumljivo da nije više važna biologija i znanost, već što tko od tih bolesnika misli/osjeća/izjavi, tako ni nastavnik-sodomit uhvaćen na djelu, što se tiče medija, nije homoseksualac/gay, već je pedofil – sve kako te (za sada još uvijek) nezgodne činjenice na bi naštetile “pravednoj borbi” za toleranciju.

A zašto gayevi nisu bili tolerirani u prethodnim društvima?

Upravo zato što je svako društvo s vremenom uočilo statistiku sličnu ovoj da njih 5% napravi 46% seksualnog zlostavljanja. Ili zataškana statistika najtežih oblika ubojstava (Seksualna orijentacija serijskih ubojica). Razumno društvo se onda postavi tako da spriječi takvu statistiku. Odatle diskriminacija – diskriminacija na temelju sagledavanja štetnosti nečega za društvo u cjelini, te zdravog razuma. Društva koja propadaju ne vode se više razumom.

Bolesnim civilizacijama (na umoru) dominiraju bolesni pripadnici – te svojom degeneracijom prave mjesta za uspon zdravijih civilizacija koje će ih zamijeniti. Seksualna revolucija i normalizacija homoseksualnosti ne bi bili problem kada bi utjecali samo na pojedince, a ne i na samu civilizaciju. Seksualni moral, brak, obitelj, djeca… sve je to usko povezano s građenjem civilizacije. Popuštanje na ovim temeljnim načelima povlači i svako drugo popuštanje i slabljenje civilizacije. Pri tome vojna snaga ne igra nikakvu ulogu. Kao što je Rimsko carstvo imalo i oružje i svu infrastrukturu, tako i Zapadna Europa ima oružja i oružja, ali ju se svejedno, takvu degeneriranu, potiho osvaja “izbjegličkom krizom”.

Je li homoseksualizacija društva uzrok ili je posljedica propadanja civilizacije, to ostaje “kokoš-jaje” pitanje. Kako god, bez jednog nema drugog: dok nismo imali jedno, nismo svjedočili ni ovom drugom.


Izvor: http://www.ejssb.org/resources/ejssb_CameronP_WorldwideTeacherPupilSexualInteractions$5B1$5D.pdf

Oglasi

Vaš komentar:

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

Blog pokreće Wordpress.com.

Gore ↑

%d bloggers like this: