Homunizam

homoseksualizacija društva – politička korektnost – totalitarizam – za roditelje: prevencija homoseksualnosti – svjedočanstva izlaska iz homoseksualnosti

Američki gaystapo-sudovi: otac podvodio sina svom gay partneru, a majka ne može ništa


Evo primjera HOMUNIZMA iz američke sudnice. Dobro došli u Ameriku – zemlju homočuda, gdje sve postaje izvrnuto.

Razvedenu majku koja želi zaštititi sina od zlostavljanja gay oca, sudac proglašava “šašavom” i onemogućava joj starateljstvo i kontakt. Kada je pokušala odvesti sina, bila je lovljena kao terorist i zatvorena. Sudac joj je rekao da se sin treba naviknuti na homoseksualni životni stil i zabranio kontakt majke sa sinom. Svjedočanstvo Caren Ragan iz 2014. o zbivanjima iz 2002 i 2006.

Tijekom mojeg razvoda bila sam zastrašivana gubitkom starateljstva ako ne pristanem na pola-pola starateljstvo, tako da bi bivši muž plaćao manju alimentaciju.  Složila sam se u strahu da će me suprug ozlijediti – nakon što je mene i moje nerođeno dijete bez mojeg znanja izložio AIDS-u kroz svoje seksualne aktivnosti.

On je bio bogat i nije želio izgubiti kontrolu, te je počeo kampanju psihološkog zlostavljanja koristeći dijete kao pijuna.

Moj 11-godišnji sin je rekao da ga je očev ljubavnik masirao u krevetu skinut u donje rublje, i da više ne želi ići u očevu kuću dok je taj čovjek tamo, jer ga se plaši i mrzi ga.

Pokušala sam razgovarati s bivšim suprugom, ali je rekao da on želi da se njegov sin navikne da ga drugi muškarac dira – da je to normalno.

Moj odvjetnik je to potegnuo na sudu, ali je odmah bio ušutkan. Sudac je napisao rješenje kojim konstatira da sam ja lažljivica, da on ništa to ne vjeruje, te da neće dozvoliti da svjedočimo ni ja ili moj sin.

Sin je počeo imati fizičke sukobe sa svojim ocem za vrijeme dana posjeta kod njega i nije želio biti u blizini očevog dečka.

Pozvana sam na sud (s rokom odaziva od 2 sata, dok je moj odvjetnik bio izvan grada), bila zaključana u kancelariji suca, optužena da sam šašava. Moj bivši i njegova 3 odvjetnika su svjedočili protiv mene, a sudac mi nije dozvolio da kažem ni jednu riječ u svoju obranu.

U tom trenutku čistog očaja i u strahu za štetu koja prijeti mojem sinu od njegova oca – koji je zaprijetio da, budem li ikada više spominjala tu masažu, da ću ići u zatvor i da će sin ići u udomiteljstvo – dana mi je ponuda da predam skrbništvo njegovu ocu, jer da je to jedini način kako mogu spasiti sina da ga otac ne stavi u udomiteljstvo ili nešto još gore.

Na kraju nisam proglašena ludom, ali sam optužena za roditeljsko zanemarivanje, iako osoba koja se žalila nije bio tjetetov otac, već njegov gay ljubavnik.

Sudac je rekao da je u svojoj sudnici on diktator i da ne treba poštivati nikakav zakon SAD, te da se moj sin treba naviknuti na homoseksualni stil života. I onda je zabranio kontakt između mene i mojeg sina.

Sin me preklinjao da mu pomognem, i mi smo pobjegli. Angažirani su lovci na glave/nagrade, privatni istražitelji su slijedili cijelu moju obitelj, svi moji telefoni su prisluškivani, zamrznuti su mi bankovni računi i cenzurirana pošta mojih roditelja kroz policiju prije nego bi ju mogli primiti.

To je bilo 2002. i ja sam dospjela na FBI listu 10 najtraženijih, zajedno s Osamom bin Ladenom.

Predala sam se sa sinom nakon što je taj sudac bio maknut s mojeg predmeta zbog pristranosti, ali je bilo prekasno: jer je (novi) sudac pokušao zaštititi postupke prvog suca.

Priznala sam da bijeg sa svojim djetetom “ometa” skrbništvo nad djetetom, a rečeno mi je da mogu koristiti “obranu o nužnosti”.

Kada je došlo vrijeme mojeg suđenja, sudac je pitao (tada, 2006.) da li netko od predlaganih porotnika ne vjeruje u gay brak. Oni koji su rekli da ne vjeruju su odmah bili otpušteni iz porote. Samo 5 žena je izabrano u porotu, niti jedna od njih nije imala djece i samo jedan muškarac je uopće imao dijete.

Sudac nije dozvolio moju obranu “na temelju nužnosti” jer zašto bih se ja bojala za život svoga djeteta i svoj? I tako, bez uvažavanja ovog važnog razloga, morali su me proglasiti krivom. Opet je sudac promovirao homoseksualnu agendu, navodeći da nisam imala prava odlučivati kako će moje dijete biti odgajano i da je normalno za očeve da seksualno diraju svoju djecu.

Jedan od porotnika se ispostavilo da je bio najbolji prijatelj gay ljubavnika koji je dirao mojeg sina, a sudac je sakrivao od nas tu informaciju. Proglašena sam krivom i dobila kaznu 30 mjeseci zatvora.

Kada su svi napustili sudnicu, sudac je rekao mojem odvjetniku i tužitelju neka naprave specijalnu nagodbu sa mnom tako da bih ja odustala od moguće žalbe. Tek nakon puno nagovaranja moje obitelji ja sam odustala od prava na žalbu. Epilog: (prvi) Sudac koji je pravno pogriješio 39 puta je otišao u zatvor na 6 mjeseci, proveo je 4 godine u kućnom pritvoru, a meni je zabranjen kontakt sa sinom koji je nastavio pitati za mene.

Naposlijetku, moj sin je svjedočio protiv mene nakon što ga je otac ipak stavio u udomiteljstvo, sve kako bi bio siguran da će se do smrti bojati reći istinu.


Ovo je priča iz Sjedinjenih Homunističkih Država (tzv. NAJslobodnije i najdemokratskije zemlje na svijetu); iz 2006., 10 godina prije. Samo još jedna ilustracija homunizma. Previše nevjerojatno da bi bilo istinito, zar ne? Zato ne vjerujemo. Sve dok se nekome osobno ne desi. Amerikancima je odozgo, kroz sudstvo i zakonodavstvo nametnuta homoseksualizacija. Nitko ih nije ništa pitao. Ništa, ono, glasovanje, većina… Nakon medijskog ispiranja mozga i nakon što su se navikli ili predali, sada i da ih se pita, nemaju više ništa protiv. Sve već viđeno u SSSR i Sjevernoj Koreji, jedino što se radi o drugim avangardnim klasama.

Ove sudske farse se uvijek treba sjetiti kada vam kažu “Što ti smetaju…Što ti smeta tko koga voli… ljubav je ljubav”. Ili “Kako bi istospolni brak uopće mogao utjecati na tebe, na heteroseksualne”. Istospolni brak je samo šlag na tortu ludila.

Teško je pojmiti da je tako nešto moguće u demokraciji. No, kad se jednom zlo proglasi dobrim, sve se lančano urušava. I sve postaje moguće. izvor


Oglasi

Vaš komentar:

Information

This entry was posted on 2016-11-02 by in LGBT.
Follow Homunizam on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

