Američki zatvori – državni rasadnici sodomije

Nakon što je predsjednički kandidat Ben Carson (inače liječnik neurokirurg) izrekao svoje heretičko mišljenje da je homoseksualnost izbor a ne ‘tako rođeni’, argumentirajući:

“…Pogledajte zatvore: Puno ljudi ode u zatvor kao straight, a izađu kao gay”,

nastala je neviđena haranga. U vodećoj državi tzv. ‘slobodnog demokratskog svijeta’ (sa slobodom govora i mišljenja), on se ubrzo morao ‘posuti pepelom’ – kao da je nešto rekao protiv marksizma-lenjinizma u komunističkom SSSR. Homunistička javnost i kinseyevski znanstvenici su ga podučili gdje je pogriješio u mišljenju.

Objasnili su mu da je zatvorska kultura jedno, a vani drugo. Da je deklarirana orijentacija jedno, praktično ponašanje drugo. Da on nema nikakvih dokaza. Da je suvremena znanost rekla svoje. Da mnogi koji dođu u zatvor nisu znali da su zapravo gay…

Stoga je Ben Carson, kao na Plenumu CK, kasnije samokritički rekao da on podržava prava istospolaca, uključujući pravo da se žene, iako on osobno ne podržava istospolni brak (sic!).

“Odlučio sam da neću više govoriti o tom pitanju, jer svaki put politički tisak kaže ‘Razgovarajmo o gay pravima’, a ja više jednostavno neću pasti na to”. (izvor)


Zanimljivo je da rasna raspodjela gayeva prilično odgovara rasnoj raspodjeli zatvaranih Amerikanaca. To će reći, relativno puno veća zastupljenost crnaca i hispanaca. Malo tko zna da su američki bijelci manje zastupljeni u LGBT. Stoga je medijska slika gaya kao sofisticiranog obrazovanog urbanog bijelca potpuno nereprezentativna. Lažna je baš poput percepcije američke lezbijke (“Zašto je 75% američkih lezbijki debelo?“).

Da se baš i ne radi o dragovoljnom odlasku u homoseksualnost imamo i drugu potvrdu. Ministarstvo pravde priznaju da se radi o epidemiji silovanja u američkim zatvorima.

“Nemoj ispustiti sapun pod tuševima” zvuči kao zgodna šala, ali ona to nije. Po istraživanju ministarstva, 1 od 10 zatvorenika će biti silovan. Ako je zatvoreno preko 2,3 milijuna Amerikanaca, onda to daje brojku silovanih toliku da bi SAD mogle biti prva država u svijetu u kojoj se godišnje više siluje muškaraca nego žena.

To i ne bi trebalo biti nevjerojatno u tako homoseksualiziranom društvu.

maxresdefault (1)
Više se muškaraca nego žena siluje u SAD

Tabu je da postoji zlatno pravilo koje se daje muškim zatvorenicima: “Fight, *uck or pay protection”. U društvu koje puca po homoseksualnim šavovima je šala o “Big Bubba” u zatvoru samo nevina lasciva šala.

Baš suprotno od mišljenja genderista da je spol/rod nešto fluidno, a ne dio identiteta osobe, posljedice po identitet i samopoštovanje silovanih su devastirajuće. Kako žrtve kada izađu uopće funkcioniraju, to je dobro pitanje. Kako oni podnose taj svoj teret i promjenu cijele ličnosti i percepcije sebe kao muškarca, kako oni pridonose homoseksualizaciji društva? Da ne govorimo o “Big Bubba”, kada on bude pušten iz zatvora – da on nastavlja sa svojim ‘navikama’ i pridonosi homoseksualizaciji vanjskog društva. Zbog toga su američki zatvori pravi rasadnici homoseksualnosti u društvu. izvor

Svjedočanstva opovrgavaju liberalne ‘eksperte’ da zatvorenici postaju gay jer nisu znali da to jesu:

“Kad sam prvi put došao u zatvor [sa 16] … Proučavao sam ostale zatvorenike neko vrijeme, no pritisak je počeo rasti. Jedan zatvorenik je došao u moju ćeliju i zatražio da ga seksualno uslužim. Rekao sam mu da samo hoću da me se ostavi na miru. On je nastavio zahtjevati i udario me, te nazvao “Bitch”. Izvukao je britvicu i kad sam to vidio, bacio sam ga na zid. On je ispustio britvicu … i ja sam ga zarezao po vratu i čeljusti …. Prvih 2,5 do 3 godine morao sam se tući da me ne “okrenu”.

Umorio sam se da se borim cijelo vrijeme. Počeo sam tražiti partnera s kojim bi se “hooked up” . Netko da pazi na mene. I kao “Man”, i kao prijatelja. Netko s kim ću razgovarati. Nisam imao pojma o tome kako to je biti “Boy” …. I nakon otprilike godinu dana smo još uvijek “hooked up”.

Bio si u pravu kad si rekao da se tijekom vremena počinju razvijati osjećaji prema osobi s kojom si “hooked up”. Učinio sam to. Tek mi je 20 godina. Administracija zatvora također dodaje pritisak. Na primjer, ako netko nešto napravi što se upravi ne sviđa, stavit će ga u blok za problematične gdje će sigurno biti silovan ili bude primoran da se “hook up”-a s nekim o kome ništa ne zna. A jedini način da se dođe u zaštitni dio je ako si silovan ili zaista gadno pretučen.

Oko 2 silovanja tjedno se dogode u svakom zatvoru u Arkansasu, samo oni prijavljeni upravi. Postoji mnogo više silovanja za koja se nikada ne čuje, jer su žrtve zastrašene da drže usta zatvorena.

Kad sam prvi put došao u [maloljetničku] kaznionicu imao sam barem jednu tučnjavu dnevno. Kad bi došlo do konfrontacije to bi me prestravilo do smrti. Osjećao sam se kao mačka zarobljena u kutu … ja bih se borio da sakrijem svoj strah…. Nisam mogao pokazati zatvorenicima bilo koji dio tijela. Bio sam na kraju prebačen u zatvor odraslih i rekao sam sebi da se više neću boriti. [Nakon incidenta sa zarezivanjem vrata] su me zatvorili u odvojenu ćeliju s dvojicom puno većima od mene …. Sljedeća stvar koju znam je da se jedan trljao o moje ruke i leđa. Bilo mi je to strašno, ali sam se bojao bilo što reći. Nepotrebno je reći; s nekom mašću namazanim me je **** u moje dupe. To je stvarno jako boljelo .

Vani sam bio samo s djevojkama …. Naučio sam sada da je jednostavnije prilagoditi se ulozi punka [značenje:”you ain’t no man, boy”] umjesto boriti se. Moj ‘život’ je sada puno lakši. Kada sam započeo kao punk imao sam mješoviti osjećaj. Bio sam ljut na sebe što sam postao punk, dok sam se tako teško borio da to ne postanem. Postupno sam bio u stanju nositi se s tim osjećajima. Bio sam u mogućnosti početi ignorirati ono što su ljudi govorili.

… U jednom trenutku sam imao dečka, i “igrao sam ulogu muške strane.” No, u svakom slučaju to je prošlost. Ponekad se opustim i mislim si: “Ja jesam muškarac, i ja samo dozvoljavam drugom muškarcu da stavi penis u moje dupe.” – G.H., Arkansas.


violador

“Imam 16 godina. Stavljen sam u zatvor maksimalnog osiguranja i silovan nekoliko puta. Onaj koji me siluje mi je rekao da ako nekome kažem, da će me ubiti… Drugu noć sam se pokušao ubiti… Moj um je počeo odlaziti u svoj svijet, tako da bol nije više tako užasna. Više se ne osjećam kao ljudsko biće. Ja sam seksualno zlostavljana životinja. Ne bih se trebao tako osjećati jer ne bih trebao biti u zatvorskom sustavu odraslih. Molim vas, pomozite mi.”


“Pobjegao sam [iz institucije s minimalnim osiguranjem] jer su me stariji zatvorenici seksualno uznemiravali. Bio sam uhvaćen u roku od 24 sata. Smjestili su me u ćeliju maksimalnog osiguranja…. Nekih tjedan dana je prošlo, a onda je doveden jedan stariji zatvorenik … koji je čekao dok nisam zaspao na trbuhu, skočio je na mene i penetrirao u moju stražnjicu sa svojim penisom ….”


“Ja imam 36 godina, bijelac, heteroseksualan. Silovali su me crni zatvorenici 1978., i dalje imam noćne more i bojim se da će mi um prsnuti. Zatvorski sustav Texasa nema stručnih savjetnika za razgovor i psiholog ili ne želi razgovarati ili želi da uzmete medikamente.    Nakon incidenta sam tražio da me stave u zaštićeni odjel, a oni su odbili, pa sam pisao  FBI-u, koji je došao da me vidi, ali su me prije odveli u sobu upravitelja i zaprijetili da ništa ne kažem FBI-u i zaboravim cijelu stvar ili će moj život stvarno postati neugodan tamo. I tako sam to poslušao… i izbo sam jednog od crnih ‘mother fuckera’ koji me silovao, 6 puta sa škarama. Nisam bio uhvaćen, i ne znam da li je umro ili šta je bilo …. Ne treba mi dodatni pritisak da me se obilježava kao punka.”-M., Beaumont, Teksas


“1964, nakon što me tata prebio, otišao sam u školu s dva crna oka, porezotinama i modricama. Učiteljica je pitala što se dogodilo. Rekao sam “Moj tata i ja smo se potukli”. Ona je to prijavila i ja sam bio uhićen – oni su to zvali “u zaštiti”. Proveo sam prvu noć u ‘zaštiti’ tako da su me 3 tinejdžera sodomizirala s kojima sam dijelio ‘ćeliju’ u koju su me stavili. Imao sam 6 godina. U Oakland dječjem selu sam iskusio puno nasilja i homoseksualnog zlostavljanja” -Tom, Michigen.


“Sa 22 godine sam bio zatvoren. Bio sam zelen kada sam došao u državni zatvor. U orijentaciji jedan stariji me uzeo pod svoje krilo. Nekoliko tjedana kasnije pokazao je svoje prave namjere…Rekao mi je da mu moram ***** penis. Kad sam rekao da neću, inzistirao je. Kroz glavu mi je prošlo tisuću stvari. Njegove prijetnje su me dovele do stupnja da sam samo želio preživjeti sa što manje boli. Znao sam da me ne može sam silovati. Više sam se bojao koliko drugih bi on mogao pozvati da mu pomognu. I koliko od tih drugih će me onda silovati?” – A.P. Kansas izvor


“Prvu noć su mi prišla trojica. Dvojica moje veličine i jedan manji. Pitali su zbog čega sam tu. Rekao sam im, a potom je jedan od njih pitao da li sam ikada bio **ban. Rekao sam “ne planiram to”, a on “mi ćemo te ****bati”. Bio sam ispunjen strahom kao nikada prije u životu. Zamahnuo sam na njega, on je blokirao, a njegov partner me udario u lice i zakucao za pod. Jedan od njih me uhvatio za kosu i udarao mi licem u beton.

Kad sam se probudio ležao sam na trbuhu, hlača spuštenih, moje noge su širom bile raširene, sa po jednim tipom koji sjedi na svakoj nozi i drugim tipom na leđima. Taj me šamarao da dođem k sebi i rekao da moram to osjetiti. Uguravao je svoj penis duboko u moju stražnjicu. Nikad nisam osjetio takvu bol i pokušao sam pobjeći. Držali su me na takav način da sam znao da su to već nekome radili. On me je ****, činilo mi se užasno dugo, zatim svršio u meni. Zatim bi zamijenili mjesta, i sva trojica su me silovali.Rekli su mi da će me ubiti ako nekome kažem. Stvarno sam mislio da ću umrijeti. Bio sam ispunjen sramom i strahom. Osjećao sam se paraliziran i bespomoćan. Nitko mi nije mogao pomoći.

Drugu noć su opet došli. Rekli su da sam sada njihova ‘punk’ i da nema koristi da se borim ili što pokušavam, da će me opet oboriti i ozlijediti još gore..”. izvor

Prison+justice+ju+jitsu+fighter+raped+and+stabbed+over+20_94de15_5113098

U američkim zatvorima se nalazi prava neumivena Amerika, bez celofana. Takvih epidemijskih razmjera silovanja po zatvorima nema u europskim zatvorima.

U pravilu nema silovanja između crnaca i hispanaca, jer se zna da će zbog solidarnosti to uzrokovati doslovno pravi etnički rat u zatvoru velikih razmjera. Stoga uglavnom svi siluju unutar svoje etničke grupe, s dva izuzetka: (1) zatvorenike-bijelce često siluju crnci (‘gang rape’) i time valjda naplaćuju frustracije iz vanjskog svijeta , (2) zatvorenike-bijelce siluju hispanci (nešto rjeđi slučaj).

Gledano ovaj nepresušni dotok sodomije iz zatvora u američko društvo, može se predvidjeti da će homoseksualizacija u SAD samo rasti. Na redu je i vojska: “Epidemija homoseksualnih silovanja u američkoj vojsci“.

Nešto slično je već viđeno u Njemačkoj, tada najrazvijenijoj državi u usponu, prije II.svjetskog rata (“Hitler – homofrend godine 1921,1922…1945“). Poslije rata, 1945. se spominjao termin “Njemački porok”. Netko će u budućnosti reći da je početkom 21.stoljeća postojao “Američki porok”, odnosno Američka sodomistička kultura.


Svi članci s tematikom “Gay is not OK”:  https://homunizam.wordpress.com/category/gay-is-not-ok/


 

Oglasi

Vaš komentar:

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

Gore ↑

