Homunizam

homoseksualizacija društva – politička korektnost – totalitarizam – za roditelje: prevencija homoseksualnosti – svjedočanstva izlaska iz homoseksualnosti

Noćna mora američkih roditelja


teech-gender-3Roditelji tinejdžera suočeni s pritužbom ‘svi drugi imaju noviji mobitelj od mene’ mogu se nazvati sretnicima u odnosu na američke roditelje kada čuju ‘sve su moje prijateljice već imale operaciju promjene spola’. Jedan roditelj piše:

“Pred oko 5 godina moja najstarija kći je krenula u srednju školu, prilično veliku, u vrlo konzervativnoj sredini (prije toga bila u osnovnoj katoličkoj). Supruga i ja nismo apsolutno imali pojma što nas čeka.

Školska godina je počela kao i svaka; orijentacija, kupnja pribora itd. Nije da naša kći nije znala nikoga u školi, znala je. Imala je prijateljice iz susjedstva koje su išle, te mnoga djeca iz njene katoličke su isto išla u tu javnu školu.

Kako je polugodište odmicalo, vidio sam promjene na njoj. Uvijek je bila pomalo tiha i introspektivna kao dijete, ali također i vrlo društvena – no sad se počela povlačiti u sebe. Počela se žaliti na seksualne tenzije u školi, i to joj se nije sviđalo.

Nije joj se sviđalo kako se dječaci ponašaju polu-predatorski i zaista je mrzila kako se žene vide kao seksualni objekti, te kako se mnogo djevojčica ponaša da budu seksualni objekti. Pričala je kako su djevojčice čak njene dobi pod pritiskom da imaju seks… ne nužno s dječacima, već s drugim djevojčicama. One bi glasno pričale o svom seksualnom iskorištavanju.

Ja sam isprva to odbacivao i pokušavao joj reći da kad će biti starija, da će slušati takve stvari… da je tu puno *ranja koje ti momci govore. I vjerojatno danas djevojčice isto tako.

Kako je polugodište išlo, počeo sam kod nje primjećivati velike promjene u ponašanju. Postala je povučena i manje kontaktirala s braćom. Raspoloženje joj je postalo mračno. Rekla mi je kako misli da je možda gay. Nisam posvetio tome pažnju jer je u 8.razredu imala dečka. Do studenoga te prve godine sam primijetio promjenu kako se prezentira; počela se odijevati više kao skitnica.

I onda me pogodila: Došla je jednu večer i rekla da je ona vjerojatno muškarac u tijelu djevojčice. Prirodno, kao otac i muško – “Koja je to zezancija? Prije 3 mjeseca sam te vidio da koketiraš s dečkima na zabavi – odakle sad to?”. To je ludo, no ona je izgledala ozbiljna. Pomislio sam “OK, ona me samo pokušava šokirati i pobunila se”. Onda sam nakon par dana dobio poziv iz škole od njene školske savjetnice.

“Znate, XXX ima problema da se prilagodi”, supruga i ja smo se složili s tim, vidjeli smo to. Onda je preskočila svu litaniju i rekla:

“Vi znate, vaš sin…”, ja sam ju zaustavio, “Moj sin? Moj sin ima 7 godina, i što on ima s tim?”

“Ne”, rekla je savjetnica, “mislim, vaš sin u OVOJ školi”.

A ja – “Imam jednog sina i on je u 2.razredu, imam KĆER u ovoj školi”.

Savjetnica se nagnula i vrlo samodopadno, samouvjereno: “Ne, XXX se identificira kao muško. Ona… On kaže da se oduvijek osjećao takvim, ali da mu to izaziva puno tjeskobe”.

Rekao sam joj da je luda i da samo zato što moja kćer možda nije seksualizirana kao ostale djevojčice, to ne znači da nije žensko. To samo znači da mora da smo ja i njena majka radili nešto ispravno.

Slijedeći vikend je XXX uzela svu svoju odjeću koja izgleda ženstveno i počela ju ubacivati u vreće za smeće. Prošla je pokraj supruge i mene, te objavila da je sada muško i da bismo je trebali zvati YYY. To je bilo da ti mozak stane.

Dakle, sada sam bio bijesan. Rekao sam joj: “Ne, nećeš baciti svoju odjeću, i ne, neću te zvati bilo kako drukčije osim imenom koje su ti dali tvoja majka i tvoj otac, i koje ti je na rodnom listu”.

Naravno, ja sam sad postao onaj omrznuti.

Ta bitka se odvijala kroz cijelu srednju školu i što više istražujem i više pitanja imam, nalazim da ta gender fluidnost nije uopće izolirana – ona se “ohrabruje”. Čuo sam od puno roditelja da njihova djeca dolaze kući i kažu im da su transgender ili pan-sexualni ili genderqueer. Ta djeca, izgleda da su to ona koja nemaju samopouzdanja, koji su ‘nerd’ izopćenici koji još nisu dobili istinsko seksualno samopouzdanje nikakvog tipa.

Sve njihove priče zvuče jednako. Prva godina u srednjoj školi, ogroman pritisak da se prilagode vrlo seksualiziranom okruženju, pa ako vaše samopouzdanje nije ondje gdje gomila misli da bi trebalo biti, idu vrijeđanja i glasine.

Prijateljica mi je rekla da bi joj kćer znala dolaziti kući u suzama svaki dan jer su djevojke mislile da je ona lezbijka, kao i dječaci, i još gore; pravili su nepristojne geste. Ta djevojka, žrtva, mi je rekla da ima puno djevojaka koje su tako ‘uzete na pik’, pa se one počnu identificirati kao muško – ona misli kao mehanizam samoobrane, tako da ih ostali ostave na miru.

Problem s ovim pretvaranjem je da svatko iz okoline mora sudjelovati, i ako ste vi onaj koji pokušava “tranziciju” moraš to ‘prodati’ u svim aspektima života. Postoje knjige o tome, postoje stranice na internetu koje ohrabruju istraživanje rodnih uloga. Djeca vide to i počnu misliti da su oni to.

Nedavno je moja kćer konačno odlučila odustati od pretvaranja i postala je opet djevojka. Rekla mi je da je transgender pokret zapravo izraz bijesa u starosnoj grupi 15-21 godina.

To je toliko rasprostranjeno, toliko sveprisutno, da su se i škole dale u to. Savjetnike i psihologe su upućuje da ne dovode u pitanje istinitost tvrdnji da je pojedinac nešto drugo od onoga što se identificira. Savjetnicima su rekli da moraju tješiti i “podržavati” osobu koja prolazi kroz to.

Ako dijete ima problem seksualnog samopouzdanja, oni su prema mnogim savjetnicima ili psiholozima, vjerojatno gender queer. Shvatio sam da postoji cijela mreža za aktivno promicanje prelazaka i spolne fluidnosti, te da mnogi od psihologa koji su u njoj preskaču protokol i zagovaraju hormonsku terapiju nakon samo 2-3 posjeta. Postoje mreže za tu djecu da dobiju hormone bez recepta, i da te mreže preporučuju djeci sami psiholozi.

To je ludo. izvor

Transgendersko ludilo se širi Amerikom (“Psihopatologija američkih tinejdžera“). Ako 9.200 vladinih zgrada po direktivi predsjednika Obame (“Kojeg je spola “Prva dama” Amerike?“) mora omogućiti korištenje zahoda ne prema genitalijama, već prema nečijim tvrdnjama – onda je to već državna religija. Nema tu glasovanja i demokratske odluke većine. I neće stati, nego se sve više izlijeva iz američkih zahoda.

U totalitarnoj nedemokratskoj maniri se većina stanovništva mora prilagoditi bolesnoj sićušnoj manjini, te nema više mira niti u privatnosti zahoda. Homunizam. Tko bi rekao da će “što-ti-oni-smetaju, ljubav-je-ljubav, sloboda, jednakost…” na kraju upropastiti nečiju djecu, ostaviti mnoge bez genetskog potomstva, bez unuka, bez budućih poreznih obveznika, radnika, vojnika… Sve što marksisti zamisle, izgleda naizgled lijepo i plemenito. A onda trebaju desetljeća s milijunima života da se izađe iz utopije. Homunizam. Graditelji i rušitelji. Još jedan društveni inženjering, ovoga puta s homoseksualizacijom.

Čitatelj jednog bloga piše:

“Kao roditelj koji proživljava noćnu moru s tinejdžerkom koja iznenada objavljuje da je ona transgender, mogu vam reći da nema liječnika koji će učiniti išta osim da se složi s tim. Nema znanosti iza toga. Nema načina medicinski dijagnosticirati ju. Njen terapeut zna da ona nije transgender ali se boji da nema načina da ju zaustavimo.

Tri njene najbliže prijateljice su već prošle punu tranziciju koju su platili njhovi roditelji, pa joj je teško shvatiti zašto mi ne želimo to isto učiniti.

To nije ništa drukčije od toga da vam dijete preuzme neki kult, samo što je to ovaj put društvena kompozicija, koja želi učiniti trajnu štetu njenom potpuno zdravom ženskom tijelu, a sve u ime ‘ljubavi'”.

transgender_breasts_removed_boston

Djevojka odstranjenih zdravih dojki

Ideja je da američki porezni obveznici plaćaju za te skupe operacije. Za sada to moraju financirati sami (odnosno njihovi dobri roditelji). Možete potražiti video na Youtube “Here s how female to male gender reassignment surgery works”. Puno je zanimljiviji video za obratno “Evo kako izgleda transgenderska kirurška preobrazba spolovila (M->Ž)“.

Još jedno svjedočanstavo iz prve ruke:

U srednjoj školi njene djece, jedna majka kaže da šokantan broj učenika dolazi svojim roditeljima tražeći da ih se stavi na hormone i na operacije, zato jer su oni transgender. To je kul stvar i škole su se potpuno dale u podržavanje i ohrabrivanje te kulture “savezništva”.

“Što je s roditeljima?” , pitam.

“Oni idu zajedno s tim”, ona odgovara.

“Zašto, za Boga miloga?”, kažem

“Jer oni ne žele ‘izgubiti’ svoju djecu. Zato jer sve u kulturi im kaže da tako moraju. Zato jer misle da bi mogli izgubiti ljubav svog djeteta. I ti roditelji obično postanu najžešći LGBT advokati”.

Kaže mi da u srednjoj školi djeca sortiraju samu sebe prema tome gdje su na gender spektrumu.

Što rade neki američki roditelji:

“Mi podučavamo djecu kod kuće (ne idu u javne škole), tako da nisu eksponirani trendovima uobičajene američke pop kulture. Ne zaštićujemo ih potpuno od te kulture, uopće, ali mi odlučujemo što mogu gledati. Nismo nikako uključeni u američku TV kulturu, osim za starije stvari koje izaberemo na Netflixu i Amazon Prime.

Činjenica je da smo slijepo nesvjesni kako se (transgender) kult širi kroz kulturu. Nedavno sam čuo roditelje (koji su potpuno dio kulture), kako se žale da su LGBT poruke sada vrlo jake u pop kulturi, i da neslaganje s ‘partijskom’ linijom, da tako kažemo, postaje doslovno nezamislivo za generaciju njhove djece.(“Američki studenti ne znaju ima li razlike između M i Ž“).

Nama izvan Amerike je teško zamislivo obrazovati djecu izvan javnog školstva. No, tamo je voda došla do grla.

Imate razorene obitelji (djeca zbog toga imaju psihičke poremećaje). Imate hiper-seksualiziranu pop kulturu. Kako vidimo, dijete koje nije dovoljno seksualizirano, smatra kako mora da je transgender. Imate kulturu koja potiče istraživanje i ideologiju spektruma ‘spolova u glavi’ bez ikakve veze s realnošću.

Gay aktivisti su zauzeli školstvo kako bi regrutirali, uzgajali homoseksualnost. Priroda im nije omogućila drugi način razmnožavanja. Psihički nestabilna djeca su podložna tom kultu. Zahvaljujući globalizaciji, iz SAD-a je izvučena proizvodnja dobara. Ostala je samo ‘proizvodnja’ homoseksualaca.

Sada pred izbore, raspitajte se koja stranka zastupa takav štulhoferiziran “zdravstveni” odgoj i takav kurikulum – a koji očito nakon nekog vremena dovodi do ovoga. Ako su vam vaša djeca imalo važna, onda ćete znati za koga (ne) glasovati. I pokušajte utjecati na druge oko vas. Poslije nemate prava jadikovati da niste znali, kad vam dijete zatraži hormone ili operaciju promjene spola. Amerikanci (možda) nisu imali mogućnost znati koje će biti reperkusije. Mi imamo tu mogućnost. (“Posljedice legalizacije ‘gay braka’ u saveznoj državi Massachusetts (2004-2013)“)


Svi članci s tematikom “Gay is not OK”:  https://homunizam.wordpress.com/category/gay-is-not-ok/


Oglasi

Vaš komentar:

Information

This entry was posted on 2016-08-29 by in Gay is not OK, LGBT.
Follow Homunizam on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

