Narukvice protiv imigrantskog silovanja Šveđankama (gle čuda!) ne pomažu

Koliko moraš biti glupava da misliš kako će te plastična narukvica na kojoj piše “DON’T RAPE PLZ (Nemoj silovati, pliiiiiz)” spasiti od imigrantskog silovanja? Koliko mora biti degenerična policija koja savjetuje djevojkama da nose šarene plastične narukvice s tekstom “DON’T GROPE (Nemoj pipati)” ili “DON’T TOUCH ME (Nemoj me dirati)“.

proxy

I zamisite što se desilo?! Narukvice jednostavno ne djeluju! Prosto da ne povjeruješ!

Čak 45 djevojaka koje je seksualno napadnuto na glazbenom festivalu je nosilo upravo takve narukvice, s kojima ih je “naoružala” policija.

Ta švedska liberalna vlast zaista nema nikakvog kontakta sa stvarnosti i zdravim razumom. Liberalizam mora da je ipak mentalna bolest.

Jedna žrtva nije htjela ostati anonimna. Andeasson Florman kaže:

 “Stajala sam na stražnjem dijelu tijekom koncerta po mraku. Moji prijatelj je bio malo dalje, kada su tri visoka muškarca došla do mene. Navikla sam da nekad pijani muškarci prilaze i pričaju sa mnom, ali ovi momci su bili neugodni.

Bili su mnogo viši od mene i počeli me grliti, iako nisam željela. Tada su me počeli hvatati za grudi, vrlo grubo. Osjećala sam se tako mala i ranjiva. Bilo je to kao da sam propala u zemlju. Kao da ništa nisam mogla učiniti, kao da sam u njihovom posjedu. Do tog trenutka sam se osjećala sigurnom, ponosnom i jakom, ali sada je sve nestalo.”

Liberalna Švedska, svjetska prijestolnica feminizma, ima sada što ima. Bez ikakve veze sa stvarnošću osjećaju nerealnu sigurnost. Kada su priveli k sebi potpuno drukčiju kulturu, sve se zauvijek promijenilo. Iz Švedske se danas iseljava mnogo više žena nego muškaraca.


Ali ne prosvjeduju protiv silovanja baš sve Šveđanke. Ima Šveđanki i Šveđanki:

CaZL9uMWcAAzHzM
Švedske feministice: “Molimo, nemojte nas štitit ako nas siluju imigranti!”

Ako ne vjerujete svojim očima, ovdje je cijeli članak: https://fenixx.org/2016/02/07/swedish-feminists-please-dont-protect-us-if-we-get-raped-by-immigrants/

Želje će im se ispuniti. Ima tko će ih ispuniti. Eto, jadni imigrant se žrtvuje, koji je pobjegao od rata i prepustio drugima da se tamo bore, kaže:”Mrzim Švedsku, ja sam ovdje samo da **bem švedske djevojke”. On zapravo mrzi Švedistan, vjerojatno zbog klime i neprirodne čistoće. Daje sve od sebe da novu domovinu učini što sličnijoj onoj iz koje je otišao. Pratio je djevojke izvan noćnog kluba, pljunuo im u lice i urinirao na ulici. Nakon domaće pljuvačke i mokraće, Švedska mu je malo sličnija postobini. izvor


Jedan šef policije savjetuje djevojkama: “Nemojte izlaziti van nakon što padne mrak ili ćete biti…”.

Postavlja se pitanje da li im je (Šveđanima) to uopće trebalo? Pa nisu ih imigranti osvojili oružjem, zato što su bili jači – sami su ih pustili u kuću. Čak i zvali. Osvajači nisu bili jači, već su Šveđani bili gluposlabi. Nije li Švedska sve to i zaslužila. To je neminovna evolucija jedne gluposti. Feminizam i islamizacija su zaista povezani na perverzni način.

Zakon o očuvanju razine testosterona

Poput fizikalnog zakona o očuvanju količine gibanja ili zakona o očuvanju energije, kao da postoji i društveni “Zakon o očuvanju razine testosterona”. Slobodna definicija ovog zakona bi glasila:

“Kada se neko društvo feminizira u dovoljnoj mjeri, niski potencijal testosterona će pojačano privlačiti testosteron iz okoline s višim potencijalnom. Tako dolazi do izravnanja ukupne razine testosterona.”

To bi mogao biti razlog zašto gradovi s najposjećenijim gay paradama privlače najveći broj muslimana. Takve tolerantne sredine svojom gluposlabošću omogućuju dolazak i pozivaju imigrante u njihovim najmuževbijim godinama, a koje će mediji prikazivati kao zbjeg jadnih ženadjecastaraca koji fizički nemoćni, bježe od rata. Upravo je nevjerojatno kako se kroz medije ta lažna slika uspijeva prodati liberalnim masama. Pri tome se onaj zaštitni štit od 15-20% žena i djece koristi u medijske svrhe, dok na granicama EU vjetar raznosi gomilice obrijanih mudžahedinskih brada.

“Ljubav je ljubav” i “Islam je islam” se magnetski privlače.

izvor

 

Oglasi

Vaš komentar:

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

Gore ↑

