Psihopatologija američkih tinejdžera

Sjedinjene Američke Države su u puuno većim problemima nego što se čini. To će izaći na vidjelo za nekoliko godina. Odakle tolika opsjednutost s homoseksualnošću u SAD? Odakle tolika posjećenost gay parada? Cijeli kvartovi napučeni homoseksualcima! Odakle rat za zahode (da muškarci mogu koristiti ženske zahode)?

Kad vidite ove filmiće, shvatit ćete da je među američkim tinejdžerima zavladala epidemija rodne disforije (naziv za koji su se LGBT izborili da zamijeni nezgodan termin “poremećaj rodnog identiteta“), te da bi Kinseyeva samoispunjavajuća statistika uskoro mogla biti i višekratno premašena. Ozbiljno. Njegovih 10% je “odokativno” zaokruživanje na prvu deseticu naviše (i napuhano 3 puta). Ironično, moglo bi se na kraju desiti da je ovaj kukcolog podcijenio potencijal Amerike za pobolom.

U filmićima ćete vidjeti američku djecu potpuno smrdanu.

I donekle ćete shvatiti što se tamo događa. Dođe vam stvarno žao ove djece dok ih gledate takve histerične. No kad shvatite da je to nova brzorastuća armija gay aktivista i paradnika, koji će u društvu doći do izražaja za 10 godina… onda prestanete sa sažaljevanjem. Ovo gender-ludilo neće stati – nego će još eskalirati.

Evo nekoliko snimaka iz tih videa. Tekstovi ispod slika nisu nečiji šaljivi komentari, već ono što tamo kažu.

Screenshot - 23.6.2016. , 12_26_45
“Da sam bar rođen(a) u drugom **benom tijelu. Mrzim svoje tijelo od 15.godine”
Screenshot - 23.6.2016. , 12_45_56
“Tehnički, ja sam transboy [biol.Ž,mental.M]. Zašto mi se još uvijek više sviđaju dečki od cura? – Zato što si gay, budalo! – Ah, točno!”
Screenshot - 23.6.2016. , 12_53_41
“Zovi me ON, ako ja želim biti ON. Ne zovi me ONA, bez obzira što ti želiš”
Screenshot - 23.6.2016. , 12_58_25
“U mojim muškim danima je teško reći da sam muško: jer kosa mi je predugačka i glas mi je previsok.”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_03_50
“Ja sam gender-fluid. Interseksual.”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_23_36
“Dobila sam pritiskivač grudi. Sada sam… prilično sam sretna što sad nema cica”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_27_39
“…mama je vidjela da nosim stiskač grudi…imala je zgađen izraz na licu.”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_33_54
“Ja sam dečko. I to izuzetno zgodan.”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_37_53
“Ja želim **rac. Smrtno sam ozbiljna.- Je si li trans? – Aha, da. – To je tako cool.”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_40_18
“Nitko me ne uzima ozbiljno: da sam non-binarna osoba. Jer prolazim kao žensko. To m-r-z-i-m!”
Screenshot - 23.6.2016. , 13_45_30
(kažu mi:)  “Moraš imati **rac da budeš dečko.Ne možeš biti dečko jer nemaš dijelove”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_09_51
“Ja sam muško. Neki muški nemaju penis.”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_13_29
“Kunem se Bogom da ću krvariti po slijedećoj osobi koja mi kaže da ne mogu imati menstruaciju ako sam muško.”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_15_42
“Nemojte automatski oslovljavati sa “ONA” osobu koja kupuje tampone…”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_22_01
“Ako roditelji ne žele koristiti željene osobne zamjenice i ime, nek se *ebu!”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_33_46
“Tako sam bijesan, kakva je neznalica i neobrazovana moja mama o gender identitetu!”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_38_14
“…želiš biti muško ali imaš te stvari naprijed koje te čine ženskom…to je pljuga!”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_51_31
“Nakon 5 dana testosterona moj glas postaje sve duublji. Super.”
Screenshot - 23.6.2016. , 14_58_31
[mama mu leži na krevetu] “Ja sam panseksualan – [mama:] Što to znači? – (nerazumljivo) – [mama umorno:] Ne razumijem.”
Screenshot - 23.6.2016. , 15_12_04
“Znaš, kad si trans i tata kaže “zaboga ženo”, a ti kažeš “ne zovi me ženom”, a on poklopi slušalicu…ha-ha”
Screenshot - 23.6.2016. , 15_21_03
[podrigne] “Ne želim imati cice”.
Screenshot - 23.6.2016. , 15_32_52
“…samo muškarci i žene.” – “Što? Dobro došli u 21.stoljeće. Sada ima puno spolova”.
Screenshot - 23.6.2016. , 15_39_31
“Neki muškarci imaju **ginu, neke žene **rac. Poštujte osobne zamjenice.”

Oni su istinski uvjereni u svoju slobodu od genitalija i tu gender ideologiju. Oni ne mogu vjerovati da ove novokomponirane istine netko ne shvaća ozbiljno. Odatle frustriranost i gnjev. Kao da slušate sjevernokorejske pionire. Vrlo homunistički!

Pirsing i lude frizure

Ako ste roditelj, bilo bi dobro na vrijeme prepoznati prvu pojavu ove bolesti. Može se primjetiti da većina ove oboljele djece ima pirsing i lude obojene frizure, pa bi se to donekle moglo smatrati nekim njihovim znakom identifikacije.

Čim primijetite da vam djeca imaju prijatelje sličnog izgleda ovima, učinite nešto po tom pitanju. Inače ćete ih izgubiti. Ako ne danas, ali ovako izgledaju potencijalni. Pogledajte galeriju, a onda i video dolje, da čujete to na svoje uši:

This slideshow requires JavaScript.

A što ćete čuti? Nevjerojatnu dozu gnjeva, psovanja i histerije. Samo zato što svi oko njih ne sudjeluju u njihovoj deluziji stvarnosti. To je gender-bjesnilo. Što drugo i očekivati kod neliječenih psihičkih bolesti? Pogledajte jedan od 11 videa:

 

Linkovi na ostale videe (svaki po 10-tak minuta): vine0vine1, vine2, vine3, vine4, vine5, vine7, vine8, vine9, vine10

Nikome tinejdžerske godine nisu lake, ali ovi prištavci su to digli na potpuno novu razinu. Za njih najgora stvar koja im se može reći je pitanje “Je si li ti cura ili dečko?”. Ili “Koje je tvoje ime po rođenju?”. Nevjerojatni je stupanj ljutnje na to. A za neke zaista nisi siguran i ljudi to pitaju da kako bi bili politički korektni i da ne uvrijede nekoga po osnovi seksualne orijentacije.

Ovima njihove genitalije ne da ne znače ništa, već ih se gnušaju. Toliko su liberalnog duha da mogu birati svoju ludost kao iz kataloga: imaju izbor od 70-tak opcija (prema Facebook-u):

Asexual, Female to male trans man, Female to male transgender man, Female to male transsexual man, F2M, Gender neutral, Hermaphrodite, Intersex man, Intersex person, Intersex woman, Male to female trans woman, Male to female transgender woman, Male to female transsexual woman, Man, M2F, Polygender, T* man, T* woman, Two* person, Two-spirit person, Woman, Agender, Androgyne, Androgynes, Androgynous, Bigender, Cis, Cis Female, Cis Male, Cis Man, Cis Woman, Cisgender, Cisgender Female, Cisgender Male, Cisgender Man, Cisgender Woman, Female to Male, FTM, Gender Fluid, Gender Nonconforming, Gender Questioning, Gender Variant, Genderqueer, Intersex, Male to Female, MTF, Neither, Neutrois, Non-binary, Other, Pangender, Trans, Trans Female, Trans Male, Trans Man, Trans Person, TransFemale, TransMale, TransMan, TransPerson, Trans*Woman, Transexual, Transexual Female, Transexual Male, Transexual Man, Transexual Person, Transexual Woman, Transgender Female, Transgender Person, Transmasculine, Two-spirit

Škartirani

Gotovo da se radi o političkom pokretu gnjevnih psihičkih bolesnika koji se ne liječe. Usput se može nazrijeti potpuna zbunjenost roditelja. Roditelji se brinu da im djeca nose aparatiće za zube – dok ništa ne poduzimaju po pitanju psihičkog poremećaja.

Kada pokušate u ovoj djeci vidjeti buduće majke, buduće radnike, nastavnike, policajce, vojnike… Ne, ne možete, nego samo buduće učesnike parade ponosa kojima će ekscentrično uređivanje za nju i odlazak s jedna na drugu biti glavni cilj u životu. Vidite samo bića koje priroda upravo isključuje iz genskog bazena. Škartirani.

Nitko ne računa koliki će to biti demografski gubici. Za 10-tak godina će se shvatiti da nema predviđene novorođenčadi na koju se računalo (od ovih neće jednog dana biti novih Amerikanaca). Kao da su SAD sudjelovale u nekom velikom ratu s ogromnim ljudskim gubicima.

Američki okoliš i ukoliš

Nekima od ove djece zaista i ne znaš jesu li muško ili žensko. Zato se pitaš jesu li možda za to krivi toksini i kemikalije koju jedu i piju, a zovu hranom i pićem (fenomen okoliša i “ukoliša”). Da li je endokrini sustav Amerikanaca već toliko upropašten da utječe na sposobnost (i nagon) za razmnožavanjem? I da su perceptivno zaista ovako seksualno modificirani:

e170a5ed-f8dd-b842-dafc-8c5a21026017_Rodna-varijacije

Razvijene zemlje imaju u uporabi 1300 kemikalija koje potencijalno ometaju hormone. (izvor). Činjenica je da se na Zapadu drastično smanjuje plodnost muškaraca. Poznato je da ftalati feminiziraju dječake (izvor). Tu su i ostale gender-bender kemikalije (izvor). Svega toga se najviše koristi u Americi, a i kroz najduže vrijeme (kumulativni učinak). S najmanje kontrole (što sada TIPP preslikava i u EU). Američki san postaje američka endokrina mora.

Sve po 3 puta više

Karcinomi: U Americi su sve vrste karcinoma 3 puta učestalije nego u Europi.

Homoseksualnost: 3 puta više nego u Europi.

Cjepiva: primaju 3 puta više nego Europa.

Mortalitet američke djece do 5 godina: 35-100% veći.

Autizam: 220% do 1360% više (tj.3-14 puta više). Postoji i mišljenje da je homoseksualnost jedan oblik mikro-autizma (“Transgender i autizam“).

Screenshot - 30.6.2016. , 10_29_22

(PDF-izvor).

Jesu li američki okoliš i ukoliš krivi za ovu djecu i njihove endokrine poremećaje? Ili se radi o društvenom fenomenu utjecaja medija i o masovnoj histeriji? Ovako ili onako, Amerika će se suočiti s ozbiljnim reproduktivnim problemima svoje populacije. Za njihovu budućnost će se “seksualno modificirani” (SMO) pokazati većim problemom od GMO.

Sjećate li se slogana “Poštujte naše znakove”?. Vrlo je čudno što je prioritet državne američke vanjske politike globalno promoviranje homoseksualnosti. No, kad vidite ove “3 puta više” statistike, te da im djeca sve više izlaze ovakva smrdana, onda i nije čudno. Kao da znaju da će sve više Amerikanaca biti takvi endokrino škartirani, te dok još mogu, kao da zahtijevaju od zdravog svijeta: “Prihvatite naše bolesti”.


Svi članci s tematikom “Gay is not OK”:  https://homunizam.wordpress.com/category/gay-is-not-ok/


Oglasi

Vaš komentar:

Blog pokreće Wordpress.com.

Gore ↑

