Gender-teta u vrtiću zabranjuje dječacima legiće

Teta u vrtiću (SAD, Bainbridge Island, Washington) aktivno onemogućava priliku dječacima da se igraju s legićima, kako bi ohrabrila djevojčice da se igraju s njima. Karen Keller ide tako daleko da laže djeci o mogućnostima da se igraju s njima.

“Uvijek kažem dječacima ‘Doći će vaš red’ jer ne želim da se loše osjećaju.”

Ona to čini zato jer vidi da u njenoj grupi dječaci gravitiraju prema legićima tijekom njihovog vremena “slobodnog izbora”, dok djevojčice pohrle k lutkama i bojicama. Kellerino rješenje je bilo da zabrani legiće dječacima koji se žele igrati s njima, tako da ohrabri djevojčice da se igraju s njima. Ne navodi se kako ona dobije djevojčice da se igraju s nečime za čime nemaju interes.

genderRoles660Najprije je pokušala zavesti djevojčice osiguravajući ružičaste i ljubičaste legiće. “Ali to nije bilo dovoljno.” Zato je tražila potporu vrtića da kupi “Lego Education Community Starter Kits”. Tamo nije spomenula da će dječacima onemogućiti pristup igračkama.

“Morala sam napraviti ‘Lego klub samo za djevojčice'”, kaže Kellerova. “Dječaci imaju stalnu praksu a djevojčice su isključene iz tih aktivnosti, što me jednostavno ubija. Dok ne dobijem djevojčice da im je građenje cool, da ‘je građenje ono što želim’ – ja to želim zaštititi.”

Kellerova je našla istraživanje da legići ubrzavaju razvoj i pomažu u prostornim i matematičkim vještinama. I budući Kellerova vjeruje da su gender stereotip ukorijenjeni u djevojčice u ranoj dobi, dakle, nešto se mora učiniti.

“Osjećam da smo još uvijek tako daleko u promicanju gender jednakosti,” kaže Kellerova.

E, sad, ako bi Kellerova poduzela dodatno istraživanje, mogla bi naučiti da u prethodnom desetljeću, djevojčice dohvaćaju dječake u matematici i znanstvenim vještinama i nadmašuju dječake u mnogim drugim vještinama. Zapravo, studija francuskog think-tanka, “Organization for Economic Cooperation and Development ” je našla da su dječaci-tinejdžeri 50% više vjerojatniji da će podbaciti u postizanju temeljnih znanja u matematici, čitanju i znanosti. Dječaci su također iza djevojčica po pismenosti.

Ukupno, dječaci su ispred djevojčica u matematici (za ekvivalent od oko 3 mjeseca školovanja), podjednaki u znanosti i godinu iza djevojčica u čitanju.

Dio razloga za noviji disparitet je da dječaci provode manje vremena na domaće zadaće i čitanje knjiga. Drugi razlog su učitelji poput Kellerove, koji aktivno koče dječake da bi promovirali djevojčice.

Studija je također pronašla da procjene nastavnika favoriziraju djevojčice, dok anonimni testovi dopuštaju dječacima da postignu više.

“Jaz u čitanju je manji, a u matematici veći, gdje su dječaci već ispred.” The Economist piše: “Drugi nalaz sugerira da zbog nedostatka, čak nespretnosti nastavnika, da će dječaci češće biti prisiljeni ponavaljati razred i kada su jednakih sposobnosti kao djevojčice.”

Također, više žena nego muškaraca danas pohađa i završi fakultet.

Umjesto nalaženja načina poticanja djevojčica za igranje s legićima, Kellerova je odlučila dotući dječake. Po vlastitoj procjeni, Kellerova aktivno radi na ometanju razvoja dječaka koji su joj povjereni – sve u ime “gender jednakosti”.

Kako je rekao jedan twiteraš: “Kada imaš namjeru satirati 5-godišnje dječake, možda ne bi trebala raditi u vrtiću”.


DOPUNA: Naknadno su svi dali svoje izjave povodom teksta:

Kellerova tvrdi da je pokrenula “samo za djevojčice igru s legićima” u prvom mjesecu, da bi ih zainteresirala za igračke. Ona inzistira na tvrdnji da svako dijete u njenoj grupi ima pristup legićima.

Školski distrikt je nazvao članak “netočnim” i da vrtić ne diskriminira na temelju spola.

Upravitelj vrtića kaže da “ne promoviraju pristup ili mogućnosti kroz bilo kakav oblik isključenosti.”, i da je Kellerova “strastveni nastavnik koji duboko brine za svakoga u svojoj grupi”.


Očito je zločesti autor sve to lijepo izmislio ili krivo interpretirao razgovor s gender-tetom, a bez ikakvog povoda (sic!) – sudeći barem prema ovim demantijima.

Izvor: http://www.washingtonexaminer.com/kindergarten-teacher-denies-legos-to-boys-in-name-of-gender-equity/article/2576760


Nije poznata seksualna orijentacija ove gender-tete, no praktični genderisti tj. homoseksualni aktivisti indoktriniraju djecu od najranije dobi kojoj imaju pristup. Da ne bude zabune: ne radi se o njihovoj djeci, već o vašoj.

Evo jedne lezbijke na misionarskom radu (ili: “Kako širiti svoju bolest”) :

Na pitanje da li traži dozvolu roditelja prije nego prezentira homoseksualne teme u razredu, ona odgovara da ne. Ali uči svoje učenike o brojnim pitanjima društvene pravde tako da je roditelji ne mogu optužiti da je fokusirana na homoseksualnost, za koju kaže da ju voli “sakriti” u svojim predavanjima.

“Našla sam da kada podučavate sve ‘-izme’, to vas pokriva.”, kaže ona. “Ponekad mogu sakriti to malo u matematiku , i mogu im reći ‘Učim vašu djecu dijeljenje. Žao mi je da vi, ovaj, osjećate to tako’.” kaže ona, uzrokujući da dvorana homoseksualnih nastavnika (na njihovom savjetovanju) prasne u smijeh.

Izvor: “Lesbian: I use math class to teach young kids about homosexuality so I can ‘hide’ it from parents”

 

Oglasi

Vaš komentar:

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

Gore ↑

%d bloggers like this: