Homunizam

homoseksualizacija društva – politička korektnost – totalitarizam – za roditelje: prevencija homoseksualnosti – svjedočanstva izlaska iz homoseksualnosti

Zašto ste od “pro-choice” prešli na “pro-life”?


Za pridobivanje na pro-life stranu ponekad je kontraproduktivno potencirati vjerski i etički aspekt pobačaja. Ako imate nekog takvog, ne navaljujte, nego mu pošaljite link na članak.


(Blog: Secular Pro-Life Perspectives) Ako želimo promijeniti srca i umove u vezi pobačaja, korisno je znati što je bilo presudno ljudima koji su promijenili mišljenje iz pro-choice u pro-life. Nedavno smo upitali svoje sljedbenike na Facebooku “Da li ste vi ili netko vama blizak promijenili mišljenje od pro-choice na pro-life? Što je u tom slučaju utjecalo na promjenu mišljenja?”

Dobili smo neke iznenađujuće odgovore, a bilo je i definitivno neke konzistentnosti: saznavanje više o fetalnom razvoju, informacije o učincima pobačaja, i dobri odnosi s osobama pro-life stavova. No, daleko najčešći razlog koji su ljudi naveli za prelazak na pro-life poziciju je proživljavanje vlastite (ili njihovih partnerica) trudnoće.

AyOACxtCUAA9MJmEvo nekih odgovora, cjelovita je tema na Facebooku ovdje.

Fetalni razvoj

Leon V. – Na satu embriologije. Bilo je tako očito.

Laurie L. – Bila sam pro-choice sve dok nisam vidjela potpuno oblikovane fetuse na izložbi “Our Body” u muzeju. Bila sam zadivljena kako rano su izgledali ljudski. Nisu to bile nakupine stanica. Odmah sam se preobratila.

Reth S. – Prvi puta kada sam stažirala u rađaonici kod mrtvorođenčeta. Vidjela sam njegove roditelje kako plaču i to je bilo sve što mi je trebalo da razumijem ljudskost djeteta.

Gisele T. – Bila sam pro-choice. Znanost i filozofija su promijenili moj život.

Učinak pobačaja

Buster A. – Znanost. Također, nekoliko prijateljica je zatrudnjelo i vidio sam kakvoj su prisili bile podvrgnute da ubiju svoje dječake.

Stephanie R. – Biti pro-choice je standard ovdje [u Australiji]. Naprosto se pretpostavlja da ako imate trudnoću u krivo vrijeme, jednostavno je prekinete. Bila je to vrsta stava koja me dovela da i sama pobacim, uključujući i jedan pobačaj gdje se nisam ni tren premišljala, jer je bilo tako lako i prihvatljivo. Mislim, da čim su mi bili predočeni materijali protiv pobačaja, i kada sam počela razmišljati o tome, počela sam si postavljati pitanja – i promijenila sam mišljenje.

Pro-choice retorika mi se počela činiti kao i sve laži, manipulacije i lažne informacije. To je bilo u suprotnosti s mojim vlastitim dubokim uvjerenjima o odgovornosti za naše izbore, ne inicirati nasilje i protiv diskriminacije. Nisam se mogla pomiriti biti srdačna prema svakom drugom članu ljudske vrste, a surova i hladna kad se radi o najslabijima i najranjivijima.

Lauren E. – “Popušila” sam “Kool Aid” indoktrinaciju da “nikoga nije briga što netko radi sa svojim tijelom”. Onda sam jednog dana došla kući sa spojaka i pronašla beživotno tijelo svoje cimerice u dnevnom boravku, nakon što je pokušala samoubojstvo na 8. “mrtvodan” svoje bebe. Odjednom je njeno tijelo postalo moj “posao”, sviđalo se to ili ne. Preživjela je. Od tada sam srela još mnogo žrtava.

Da klinike za pobačaje moraju platiti za post-tramatsku njegu (kiruršku rekonstrukciju, psihijatrijsko/psihološku i terapiju odnosa, te roditeljske vještine), bankrotirali bi za 90 dana. Ta industrija je isplativa samo ako okončaju živote po 600$ u 20-minutnoj proceduri i ostave kolateralnu štetu i smrt nama preostalima. NARAL voli brisati ova svjedočanstva jer su neugodna istina. Tuđi život i tijelo JESU vaša briga.

Nakon što vam se jednom otvore oči, nema povratka.

Odnosi s pro-liferima

Roni C. – Poniznost nekih pro-lifera nasuprot pogrdama (čak i od mene) i njihova dosljednost u raspravi (na primjer, držanja teme, bez obzira koliko pro-choiceri skaču okolo), kao i činjenica da nisam bila tretirana kao čudovište zato što sam bila pro-choice (čak i krajnje radikalna) sve je to odigralo veliku ulogu u mojem preobražaju.

Evan L. – Izlazio sam s divnom djevojkom pred par godina koja je začeta silovanjem. Njezina biološka majka je ozbiljno razmatrala pobačaj, ali se na kraju odlučila da neće abortirati. Odrasla je u sirotištima, a kasnije usvojena i na kraju saznala svoju prošlost (i susrela svoju biološku majku). Pretpostavljam da sam uvijek bio tajno “dosljedan pro-life”, ali kad sam saznao da je žena koja je utjecala na moj život na takav prekrasan način, bila zamalo pogubljena zbog toga što joj je bio otac i okolnosti njenog začeća, došla mi je muka. Shvatio sam tada da pobačaj uopće nije politički “progresivan”, i da ću morati prihvatiti odgovornost držati se političkog stava koji će biti nepopularan u mom konkretnom društvenom okruženju (daleko lijevo). Silovanje je strašna stvar, to sigurno; Silovanje plus pobačaj je još strašnije.

Lindsey W. – Kada mi je prijateljica iz škole pokazala sliku svoga sina kojeg je dala na usvajanje nakon što je zatrudnjela s 15, shvatila sam da je to bila beba, i da ne bi postojao da se moja prijateljica odlučila na pobačaj. Razmišljala je tada o pobačaju i nisam ništa rekla da je odgovorim (“njezino tijelo, njezin izbor, zar ne?”). To mi je također pokazalo da je usvajanje realna i praktična mogućnost. Ta prijateljica je bila tako sretna što je izabrala život, unatoč očaju i strahu što ga je u početku doživjela.

Michelle R. – Kada se pobačaj objašnjava u udžbenicima, prikazan je kao rasprava u kojoj ljutiti ljudi drže transparente i niti jedna strana nije u pravu ili u krivu. Gubitak vremena i nešto što ne utječe na sve nas.

Odgojili su me pro-choice roditelji. Bojala sam se prenapučenosti i krivila sam siromaštvo, krčenje šuma, izumiranje, rat i neplaniranu djecu. Tata mi je rekao da je pobačaj odgovoran čin. “Ako ikada ostanem trudna”, rekla sam, “ti vjerski luđaci mi neće pomoći da ostanem u školi !”

Naposlijetku sam se zaljubila u pro-lifera i dok sam bila trudna s njegovim djetetom mnogi ljudi su me jako ohrabrivali za prekid trudnoće, uključujući i moje roditelje. To je to kada sam osobno postala pro-life, a politički još pro-choice.

Godinu nakon što je “umro” Myspace, napravila sam Facebook profil. Pregledavala sam stranice i došla do “NARAL Pro-Choice America” i “Let’s find 1,000,000 people against Abortion”. Tada je NARAL imao forume i kada sam tamo komentirala, rugali su se mojoj gramatici i roditeljskom statusu. Postovi su bili ništa drugo nego mržnja prema drugoj strani i bilo je puno previše glamurizacije pobačaja nego mi je bilo ugodno.

Na pro-life stranici, međutim, oni su objavljivali tvrdnje sa znanstvenog gledišta, oni su dijelili priče o ženama koje su “pokorile planine”, oni su poticali pro-lifere da poklone svoje vrijeme, novac i sredstva za roditelje u potrebi, te ženama nakon pobačaja. Kad sam razgovarala s adminom i drugim ljudima koji prate stranicu, iako su znali da nisam potpuno na pro-life strani, bili su vrlo uljudni i zapravo su vjerovali u mene (maturantica s djetetom).

Bila sam mladi roditelj i htjela učiniti svijet boljim mjestom za nju. Pogodite koja strana zaista radi na tome?

Trudnoća (i spontani pobačaji)

Elizabeth D. – Krenula sam od toga da sam bila pro-life s iznimkama za invaliditet i za silovanja (tako da sam u biti bila pro-choice), pa evo došla do pro-life bez iznimaka. Predomislila sam se kada sam izgubila drugog sina od 16 tjedana trudnoće. “Porodila” sam ga i držala; i gledala savršeno oblikovano tijelo, uključujući nokte. Bio je lijepo dijete, iako su liječnici rekli da bi bio rođen s invaliditetom. Bebe poput njega zaslužuju šansu za život.

Sabri B. – Bila sam pro-choice. Kada smo moj muž i ja teškom mukom pokušavali začeti, pobačaj mi je počeo biti pogrešan. Zašto bi netko želio ubiti nerođeno dijete, dok drugi tako jako čeznu za njim? Onda sam napokon zatrudnila. Kako je moja trudnoća napredovala i počela sam osjećati svoje dijete, te saznavala o njezinom intrauterinom razvoju, postala sam sve više i više pro-life. Fetusi definitivno nisu nakupine stanica! Mojem djetu je sada 17 mjeseci, i ona je ljubav naših života. Ja jednostavno ne mogu shvatiti kako netko može čak i razmišljati o pobačaju kao “oslobađajućem” i “osnaživajućem”. Zvuči nečovječno i bizarno u isto vrijeme.

Kristen R. – Mislim da je to bilo kad sam mislila da sam trudna. Već sam bila sklona da budem pro-life, ali ovo je stvarno bila prekretnica. Sada imam dijete (8 godina kasnije, nakon teškoća) i to je samo potvrdio moje osjećaje. Čula sam otkucaje srca moje bebe na prvom pregledu i nisam mogala zamisliti kako netko može misliti da to dijete nije osoba. Osjećala sam njezino micanje prije 20 tjedana. Srce me boli da netko može misliti da je OK ubiti dijete.

Candice N. – Moja je majka bila tinejdžerka u 1970-ima i pro-choice. Vjerovala je medicinskim stručnjacima koji su tvrdili da je nerođeno dijete samo tkivo. Zašto netko ne bi vjerovao liječniku? Tada je 1981. bila trudna sa svojim prvim djetetom (moj stariji brat). Dobila je pamflet iz “OB” o fetalnom razvoju. Tada je otkrila da je srce ploda kucalo puno prije nego je i saznala da je trudna. Živa beba je jedinstvena od samog početka. Od tada, ona je čvrsto pro-life. Ja sam tako zahvalna! Postala sam trudna sa 16, i da mi nije pokazivala slike mene dok sam bila u trbuhu, ja bih vjerojatno pobacila svoje prvo dijete – koje danas ima 15 godina!

Jeff S. – Za mene se to dogodilo kad sam prvi put čuo srce moga sina kad je moja supruga bila trudna. Nekoliko godina kasnije moja je žena imala izvanmaterničnu trudnoću i pobačaj koji ju je gotovo ubio. Bila je sa deset tjedana. Bilo je ganutljivo kada smo morali ispuniti potvrdu o smrti. Kada je naš sin imao 13 godina, saznali smo da je moja supruga ponovno trudna. Bilo je vrlo neočekivano, ali naš drugi sin je bio uzbuđenje života.

Gina P. – Spontani prije mog sina i prijeteći spontani pobačaji s oba moja sina i s kćeri. Vidjela sam ih na ultrazvuku sa 6-7 tjedana; njihova srca su kucala.

Susan T. – Vidjevši otkucaje srca moje bebe na sonogramu sa 10 tjedana, predomislila sam se. Uvijek sam bila vjerovala novinskim člancima koji opisuju fetuse kao “nakupine stanica.” Što sam više učila o razvoju fetusa više sam shvaćala da su to sićušni životi i da pobačaj okončava taj mladi život.

Lesli L. – Kada sam zatrudnjela. Shvatila sam da sam neznalica u vezi razvoja fetusa i u takvom neznanju vjerovala sam u laži. Čula sam otkucaje srca svog sina sa 6 tjedana i zauvijek promijenila mišljenje.

Angela S. – Poput mnogih ovdje, imala sam neplaniranu trudnoću. Hodala sam s dečkom 6 mjeseci. Bila sam na fakultetu i bez prihoda. Kada je došao pozitivan nalaz, prva misao bila je: “Imam bebu u sebi. Ne nakupinu stanica ili neko ne-osjetilno biće”. Do tada nisam brinula o pobačaju; to me se nije ticalo. U tom trenutku, međutim, pobačaj je bio najudaljenija stvar mog uma. Prvu sliku naše prve kćeri sam držala na našem hladnjaku cijelu trudnoću. Bilo je teško imati dijete na način na koji smo ga imali, ali, čovječe, ona je vrijedila toga !

38ce1c058a1c8e67e3499c12533f61ab


Da, pobačaj je ozbiljna tema u svijetu koji zazire od odgovornosti, a bavi samo pravima. U svijetu gdje odrasli nastoje nikada ne odrasti, kako ne bi ostarjeli. Odrasli su infantilni, zaustavljeni u razvoju, a djeci se oduzima djetinjstvo kako bi bila star-mala i što prije “raspoloživa”.

Ljudi bez djece obično nikada ne postanu odrasli. Djeca su izazov, često puta izluđujuć, ali nikada nisam sreo ljude koji su požalili što imaju djecu, dok sam sreo mnoge koji žale što nemaju djecu.

Što više društvo ima samaca i parova bez djece, to je niži stupanj zrelosti cjelokupne kulture. Djeca vas izvlače iz vas samih.

Možda je najveća lekcija da postupno shvaćate kakva ste patnja bili za svoje vlastite roditelje. I počnete preispitivati njihove nedostatke (koje ste preuveličavali) i njihove dobre strane (koje ste previdjeli). Shvatite kakav ste nezahvalnik (da, mama je bila u pravu!) i naučite praštati roditeljima što nisu bili savršeni – jer shvaćate da vaše roditeljske vještine nisu savršene. (citat)

Zašto mi se čini da je daleko više mladih žena koje zagovaraju pobačaje, nego je starijih? Kultura u kojoj se ne cijeni životno iskustvo, nego slavi samo neiskusna mladost, takva kultura mora propasti. A trebalo je samo ispljuskati njih dvije-tri ili politi hladnom vodom…

Pogledati još: Brojač abortusa (live)


Izvor: http://blog.secularprolife.org/2015/10/why-did-you-convert-to-pro-life-side.html

Oglasi

Vaš komentar:

Information

This entry was posted on 2015-10-15 by in Abortusi.
Follow Homunizam on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

