Šokantan video epileptičnih napada nakon što djevojčice prime HPV cjepivo

(Meksiko, 1.rujna 2015) U Meksiku djevojčice nakon primljenog HPV cjepiva (Gardasil) imaju konvulzije po podu.

 


Dobro se podsjetiti:

HPV cjepiva: posljedice – danski dokumentarac

EU agency opens investigation into HPV vaccine after shot damages thousands of families

Želite znati istinu o cjepivima? Slijedite put novca !

_SP32-20150904-184343

Oglasi

Vaš komentar:

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

w

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog pokreće Wordpress.com.

Gore ↑

%d bloggers like this: